برنامه کم کربوهیدرات در رتبه اول برای پیشگیری از بیماری دیابت در نوع 2 در بین بهترین نرم افزارهای بهداشتی 2020 قرار گرفت

13 ژوئیه 2020- برنامه کم کربوهیدرات در رتبه ی اول برای پیشگیری از دیابت نوع 2 در لیست بهترین نرم افزارهای بهداشتی سال 2020 قرار گرفت. فهرست بهترین نرم افزارهای بهداشتی 2020 در هفتم ژوئیه 2020 در The Times منتشر شد، که بالاترین نرم افزارهای رتبه بندی شده را در زیر مجموعه ای از مقوله های بهداشتی برجسته می کند.

برنامه Low Carb ، یک برنامه ی مبتنی بر شواهد و برنده ی چندین جایزه است که آموزش ساختارمندی را برای تغییر رفتارها و شیوه ی زندگی و خود مدیریتی به بیماران چاق، مبتلا به پیش دیابت، دیابت نوع 2 ، بیماری کبد چرب غیر الکلی (NAFLD) و سندرم تخمدان پلی کیستیک برای دستیابی به اهداف بهداشتی منتخب خود، ارائه می دهد. تجربه ی کاربر (اعم از آموزش، منابع ، پشتیبانی) متناسب با هدف، مشخصات بیماری، قومیت، سن، جنسیت و موقعیت مکانی هر بیمار تنظیم می شود:

  آموزش: روش تغذیه ای تأیید شده توسط سیستم ملی بهداشت با برنامه های غذایی و منابع متناسب با بیماری، بودجه، ترجیحات رژیم غذایی، هنجارهای فرهنگی و اجتماعی تدوین می گردد. کاربران و / یا متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند مناسب ترین نوع آموزش را انتخاب کنند: رژیم کم کربوهیدرات، رژیم مدیترانه ای ، کتوژنیک ، متعادل یا روزه داری متناوب که گاهی اوقات به عنوان محدودیت در خوردن، شناخته می شود.

مربیگری: پشتیبانی نامحدود توسط مربیان بهداشتی برای پاسخگویی به سوالات، و ملاقات های مجازی هفتگی و حضوری.

انجمن یا شبکه: شما می توانید با همسالان خود در این انجمن ها صحبت کنید و به جلسات ملاقات با آنها بروید.

کلاس ها: تمرینات ورزشی در صورت تقاضا، یوگا و تمرین های آرامش بخش متناسب با سطح تناسب اندام.

ردیابی سلامت: پیگیری وزن، فعالیت، خواب، خلق و خوی، قند خون، داروها و موارد دیگر با بازخورد مبتنی بر داده ها برای حمایت از رفتارها.

ارتباط با ابزارهای پوشیدنی: همگام سازی و اتصال با FitBit ، Apple Health ، Google Fit ، Samsung  و Withings.

دستور العمل های غذایی: بیش از 1300 دستور العمل، که بطور هفتگی به روز رسانی می شود، متناسب با آلرژی، و ترجیحات رژیمی.

دفتر خاطرات غذایی: بارکدها را اسکن کنید، به جستجوی مواد غذایی بپردازید یا دستور العمل هایی را از کتابخانه ی دستور العمل های داخل پلت فرم به برنامه ی خود اضافه کنید.

پشتیبانی روزانه: نکات تازه ، اخبار ، پرسش و پاسخ ، نظر کارشناسی و کلاسهای زنده.

از بیماران پشتیبانی می شود تا از طریق ادامه دسترسی به این پلت فرم، ویژگی های آموزشی و برنامه ها، مربیگری و امکانات ردیابی سلامت، بهبودهای درمانی خود را در طولانی مدت حفظ کنند.

شارلوت سامرز، مدیر عامل و مؤسس DDM ، گفت: بهترین لیست نرم افزارهای بهداشتی 2020 تایمز، روشی عالی برای معرفی نوآوریهای دارای اعتبار بالینی است. اطمینان از نوآوری دیجیتال که با دقت ارزیابی شده است، دسترسی بیماران به خدمات بالینی ایمن و مؤثر را تضمین می کند.

دکتر Tara Kelly ، متخصص تغذیه در DDM اضافه کرد: ما واقعاً هیجان زده ایم که می توانیم برای مقابله با دیابت نوع 2 و بهبودی از این بیماری خدمات، آموزش و مشاوره های فردی برای توانمندسازی بیماران ارائه دهیم.

تاکنون بیش از 440،000 نفر به برنامه Low Carb پیوسته اند. این پلت فرم که برنده چند جایزه شده است قابل استفاده در وب، سیستمهایiOS ، اندروید ، ساعت های هوشمند آمازون الکسا و اپل و اندروید است. خوانندگان می توانند 50٪ تخفیف از عضویت 1 ساله در برنامه کم کربوهیدرات را تا 31 ژوئیه دریافت کنند.

منبع:

https://www.diabetes.co.uk/news/2020/jul/low-carb-program-ranked-best-health-app-2020.html